fri fragt ved køb over 799 kr

 

Køb og betaling 

Købsvilkår

1. GENERELT

Disse Handelsbetingelser (”Handelsbetingelserne”) gælder når du som privatperson handler på www.bubbleroom.dk og dertil relaterede websider (”Webstedet”). Når du handler på Webstedet indgås en aftale mellem dig og New Bubbleroom Sweden AB, cvr. nr. 556699-9214, med adresse Box 922, S-501 10, Borås.


2. BESTILLING OG AFTALE

Du accepterer disse Handelsbetingelser i forbindelse med, at du afgiver din bestilling på Webstedet. For at kunne gennemføre et køb, skal den totale bestillingssum være mindst 70 kr. Du skal være over 16 år og have ret til at indgå aftale i henhold til gældende lov, f.eks. ikke være under værgemål.


Når du har afsluttet dit køb, sender vi automatisk en bekræftelse på, at vi har modtaget din bestilling. En bindende aftale indgås dog først, når vi sender en leveringsbekræftelse til den e-mailadresse, som du oplyste i forbindelse med købet.


Vi kan være nødsaget til at afvise en bestilling, hvis du har angivet forkerte oplysninger til os i kassen, hvis vi har mistanke om forsøg på bedrageri, eller hvis bestillingen ikke kan gennemføres, fordi det bestilte produkt er udgået på vores lager. I sådanne tilfælde vil vi give dig besked hurtigst muligt.


3. PERSONLIGE OPLYSNINGER

Bubbleroom er ansvarlig for personlige oplysninger og ansvarlig for behandlingen af dine personlige oplysninger, når du besøger Webstedet og gennemfører et køb hos os. Du kan finde alle oplysninger om, hvordan Bubbleroom håndterer dine personlige oplysninger, dine rettigheder og hvordan du kan udøve dem i vores Integritetspolicy.


4. PRISER OG PRODUKTINFORMATION

Prisen for varer på Webstedet er angivet inklusive moms. Bubbleroom anvender afrunding til hele kroner i forbindelse med betaling. Priserne inkluderer ikke betalings- og fragtafgifter. Gebyr til fragt og betaling lægges altså til separat, hvis intet andet er tydeligt angivet på Webstedet.


Vi stræber altid efter at få vist vores produkter på en så korrekt måde som muligt. Det inkluderer eksempelvis farvegengivelse eller mål. Al billedinformation skal ses som illustrationer, og vi kan ikke garantere, at de gengiver produkternes præcise udseende. Farvegengivelsen kan variere afhængig af din enhed eller skærm. Målene, der vises på tøjet hos Bubbleroom, er ca.-mål og giver dig retningslinjer om, hvilken størrelse, der passer bedst til dig.


Hvis der er fejl i prisen eller informationerne om et produkt, der angives på Webstedet, og du har indset det eller burde have indset det, vil prisen eller informationerne ikke gælde for købet. I sådanne tilfælde vil vi kontakte dig hurtigst muligt.


5. BETALING


Du kan betale for dit køb hos Bubbleroom i henhold til nedenstående betalingsmetode.


Kortbetaling

Bubbleroom bruger en betalingsformidling leveret af Avarda. Avarda er ansvarlig for fuld sikkerhed, når du bruger deres betalingstjeneste. Under købet krypteres informationerne, så ingen uautoriseret person kan få adgang til dem. Du kan betale med Visa og Mastercard. Bubbleroom opkræver ikke noget ekstra gebyr, når du bruger denne betalingsform. Ved betaling med kreditkort gælder vores prisgaranti for leverancer i Danmark. En kontrol gennemføres, så kortoplysningerne stemmer samt at der er dækning for købet.

Når du betaler med kreditkort, trækkes pengene straks, når du har gennemført din ordre. Hvis du afventer en refusion, kan det tage 2-5 arbejdsdage, før en tilbagebetaling foretages til dit betalingskort, efter at sagen er afsluttet hos Bubbleroom. Dette er for at gøre det muligt for alle parter, herunder banken, at gennemføre transaktionen.

 

MobilePay

Ved valg af betalingsmetoden MobilePay ved kassen, betales der direkte via MobilePay. Når den indgående betaling er bogført til Bubbleroom, vil leveringen blive sendt til dig. Bubbleroom opkræver ikke noget ekstra gebyr, når du bruger denne betalingsform.



6. RABATTER OG TILBUD

For at kunne udnytte en rabatkodeeller en bonus, kræves det, at du logger ind på din konto hos Bubbleroom. Bemærk, at rabatkoderne skal angives nøjagtigt, som de vises. Prisen justeres i henhold til den rabat, som er knyttet til den specifikke rabatkode. Gyldighedsperiode samt vilkår angives i forbindelse med rabatkoden. Rabatten og bonus gælder ved et enkelt køb og kan ikke overføres til bytning eller fremtidige bestillinger. Det gælder også for midlertidige tilbud, hvor prisen kun gælder i en bestemt periode eller dag. Hvis rabatten ikke fratrækkes korrekt i forbindelse med dit køb, bedes du kontakte os, inden du afslutter din bestilling. Det er ikke muligt at kombinere forskellige rabatkoder med hinanden eller i forbindelse med brug af gavekort eller en bonuscheck.


7. LEVERING

Din bestilling leveres til dig med det leveringsalternativ, du vælger i kassen. Du betaler et gebyr afhængig af, hvilket leveringsalternativ du vælger. Du kan finde oplysninger om dine alternativer på Webstedet og i kassen. Du kan altid finde opdaterede oplysninger om de leveringsalternativer, vi tilbyder her.


Leveringstid

Den forventede leveringstid angives på Webstedet og i leveringsbekræftelsen og kan variere, afhængig af hvilket leveringsalternativ du vælger, men vi leverer normalt inden for 1-3  hverdage, fra det tidspunkt, du afgav din ordre. Vi stræber altid efter at levere din bestilling inden for de anslåede antal hverdage for levering, der angives på Webstedet og i din leveringsbekræftelse. Bemærk, at tiden for levering kan variere, afhængig af hvor du bor, og hvilket leveringsalternativ du vælger, samt hvilken tidspunkt i sæsonen du afgiver din bestilling.


Leveringsmetode

Når din ordre afsendes fra vores lager, får du en leveringsbekræftelse med komplette oplysninger, hvor du kan følge din bestilling. Afhængig af pakkens størrelse sendes den enten som et brev eller en pakke. Et brev uddeles om muligt først til din postkasse, ellers til nærmeste udleveringssted. Pakker sendes direkte til udleveringssted, hvor de ligger i 14 dage. Du modtager altid en mail, advis eller sms med besked om din bestilling. I forbindelse med de fragtmetoder, hvor der kræves id, bedes du fremvise gyldig legitimation ved afhentning af pakken. Bemærk, at der kan forekomme nogle afvigelser, afhængig af hvor du bor. Du kan finde flere oplysninger om, hvad der gælder omkring vores leveringsalternativer her.


Uafhentet pakke

Hvis du ikke har hentet din pakke inden for de angivne dage hvor pakken ligger på udleveringsstedet, vil vi debitere et gebyr. Gebyret dækker de omkostninger, der er opstået i forbindelse med dit køb p.t. 50 kr. Hvis du ønsker at benytte din fortrydelsesret, bedes du først meddele os det, da en uafhentet pakke ikke betragtes som benyttelse af fortrydelsesretten. Læs venligst mere under afsnit 8 (Fortrydelsesret).


8. FORTRYDELSESRET OG RETURRET


Udnyttelseaf fortrydelsesret 

Du har ret til at fortryde dit køb inden for 14 dage fra den dag, du eller en person på dine vegne modtager din bestilling. 

 

For at fortryde dit køb 

Den nemmeste måde at udnytte din fortrydelsesret på er at registrere din retur digitalt og sende din bestilling tilbage til os. Du kan læse mere om det her

Hvis du vælger ikke at bruge vores returproces, skal du informere os om din beslutning om at fortryde din bestilling, inden fortrydelsesperioden er slut, ved at sende en e-mail til kundeservice.dk@bubbleroom.comom din beslutning om at udnytte fortrydelsesretten. For en smidig behandling bør du angive dit navn, din adresse samt kundenummer eller personnummer. Du kan også bruge Forbrugerrådets standardformular. Download Forbrugerrådets fortrydelsesformular her. 

Vores returadresse er Bubbleroom, Prognosgatan 11, 504 64 Borås. Du skal sende produkterne tilbage til os inden for 14 dage fra den dato, hvor du informerede os om, at du ønsker at fortryde dit køb. 

Du har ikke ret til at fortryde produkter, som af sundheds- eller hygiejnemæssige årsager ikke kan returneres, hvis du har brudt forseglingen på produktet. I de tilfælde, hvor fortrydelsesretten ikke gælder, vil vi informere dig om det i forbindelse med produktet. 


Du har ikke ret til at fortryde produkter, som af sundhedsmæssige eller hygiejniske årsager ikke er egnet til at returnere, hvis du har brudt produktets forsegling. I de tilfælde, hvor fortrydelses ikke gælder, vil vi informere dig om det i forbindelse med produkterne.


Fradrag ved værdiforringelse

Nå du benytter fortrydelsesretten, har du ret til at åbne pakken og undersøge produkterne i den udstrækning, der kræves for at bedømme produkternes karakter, egenskaber og funktion. Du har ret til at fortryde dit køb med fuld tilbagebetaling i disse tilfælde, hvis du meddeler det til os inden for 14 dage fra den dag, hvor du modtog bestillingen. Hvis du håndterer produkterne i større udstrækning, end hvad der kræves for at fastslå deres karakter, egenskaber og funktion, har vi ret til at opkræve et fradrag for værdiforringelse. Det betyder, at vi har ret til at fratrække et beløb, som produktets værdi er forringet med, hvis du har brugt produktet mere end nødvendigt for at fastslå dets karakter, egenskaber og funktion. Sådan et fradrag beregnes i henhold til produktets værdi ved returnering sammenlignet med den oprindelige værdi ved købet.

ÅbentKøb 

Åbent køb har du i 14 dage, forudsat at produktet er ubrugt, i original stand og i original emballage. Bruger du vores returproces i forbindelse med udnyttelse af fortrydelsesret og åbent køb, bliver returomkostningerne i øjeblikket 49 kr. 



Tilbagebetaling

Når du benytter din fortrydelsesret, tilbagebetaler vi beløbet til dig, inklusive omkostningerne for vores standardleveringsalternativ, uden urimelig forsinkelse og senest 14 dage efter, at vi blev informeret om din beslutning om at fortryde din bestilling. Vi har dog ret til at vente med tilbagebetalingen, til vi har modtaget varerne, eller du har dokumenteret, at du har sendt varerne tilbage. Vi benytter samme betalingsmåde, som du brugte ved din bestilling, når vi tilbagebetaler beløbet. Det medfører ikke nogen ekstra omkostninger for dig. Ved benyttelse af fortrydelsesretten står du som kunde for betaling af returfragt. Hvis du benytter retursedlen, der følger med din pakke, er returomkostningerne p.t. 49 kr. Summen trækkes automatisk fra varens værdi, når vi betaler beløbet tilbage. Hvis du bestiller mere end én vare, og ikke returnerer alle varer, tilbagebetaler vi ikke fragtomkostningerne, da prisen er den samme, uanset antallet af bestilte varer.


9. BYTNING

Ved ombytning ønsker vi, at du returnerer varen, og derefter afgiver en ny ordre. Vi tilbyder gratis returnering, når du foretager et nyt køb inden for 24 timer. Der vil blive pålagt et nyt forsendelsesgebyr på din nye ordre, hvis beløbet er lavere end vores grænse for gratis forsendelse.


Tilbagebetaling

Sker så snart returvarerne er modtaget – dog senes inden for 14 dage. Tilbagebetalingen sker på samme måde, som da bestillingen blev afgivet. Hvis du har betalt med kort ell kan det tage 2-5 bankdage, inden tilbagebetalingen sker, efter sagen er færdigbehandlet hos Bubbleroom. Det skyldes, at alle parter inklusive banken skal kunne udføre transaktionen.


10. Fair Use Policy

Vores Fair Use Policy er oprettet af miljøhensyn og for, at vi skal kunne fortsætte med at tilbyde konkurrencedygtige priser og service til vores kunder. Da et meget lille antal kunder bestiller og returnerer bemærkelsesværdigt store mængder varer, har vi oprettet en policy, hvor vi forbeholder os retten til at nægte disse kunder retten til at indgå yderligere aftaler med os. Vi kan derfor få brug for at lukke din konto og/eller begrænse dine betalingsmetoder hos os, hvis vi bliver opmærksomme på en systematisk afvigende købeadfærd: f.eks. ved køb og returnering af større mængder varer, hvor der er grund til at formode, at bestillingen ikke er afgivet med en ægte intension om at gennemføre købet, eller hvis der er mistanke om misbrug i forbindelse med returnering. Som i andre tilfælde gælder det, at en bindende aftale først indgås, når vi sender en leveringsbekræftelse til den e-mailadresse, som du oplyste i forbindelse med købet. Policyen hindrer dig kun i at indgå en ny aftale med os, og påvirker ikke dine rettigheder i forbindelse med allerede bindende køb.


Vi registrerer afvigende købeadfærd ved at undersøge de fleste objektive faktorer f.eks. købefrekvens, ordreværdi og historik for returnering. Vores personale foretager den endelige bedømmelse af, hvorvidt fremtidige bestillinger skal accepteres eller afvises. Hvis du er blevet udelukket, får du information i kassen ved næste bestilling, og udelukkelsen gælder mindst 36 måneder fra dit seneste køb. Hvis du er blevet udelukket og mener, at vi har begået en fejl, bedes du kontakte os på kundeservice.dk@bubbleroom.com , så vi kan gennemgå din situation i fællesskab. Se flere oplysninger om, hvordan Bubbleroom behandler dine personlige oplysninger i vores Integritetspolicy.


11. REKLAMATION

Hvis dit produkt er defekt, har du ret til at reklamere i 3 år efter, at du har modtaget produktet. Hvis du vil klage over et beskadiget eller defekt produkt, skal du registrere din sag her.
Dette skal gøres, så snart fejlen er opdaget.En reklamation, der sendes til os inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, anses altid for at være indsendt rettidigt.

Når vi har modtaget det produkt, du har reklameret over, og det er konstateret, at reklamationen er gyldig, vil vi kompensere dig i henhold til gældende lov. Det betyder, at fejlen bliver udbedret, eller vi bytter det fejlbehæftede produkt med et nyt. Hvis ingen af disse alternativer er mulige, har du i stedet ret til at kræve et prisnedslag, der modsvarer fejlen eller hæve købet i overensstemmelse med gældende lov. Du har også ret til kompensation for din skade i overensstemmelse med gældende lov. Bemærk at vi har ret til at afvise en reklamation, hvis det viser sig, at produktet ikke er fejlbehæftet i henhold til gældende lov. Ved godkendt reklamation står Bubbleroom for omkostningerne i forbindelse med returnering.

Ved tilbagebetaling sker det på samme måde, som da bestillingen blev afgivet. Hvis du har betalt med kort, kan det tage 2-5 bankdage, inden tilbagebetalingen sker, efter sagen er færdigbehandlet hos Bubbleroom. Det skyldes, at alle parter inklusive banken skal kunne udføre transaktionen.


12. TVISTER

Bubbleroom stræber altid efter den størst mulige kundetilfredshed. Hvis vi ikke kan nå til en aftale, hvor du føler dig tilfreds, har du mulighed for at føre sagen videre til Nævnenes Hus . Vi følger altid deres anbefalinger. Du kan finde direkte til Nævnenes Hus via https://naevneneshus.dk. Deres adresse er Toldboden 2. 8800 Viborg Du kan også benytte EU-kommissionens online-klageportal, som du finder her: https://ec.europa.eu/consumers/odr


13. OM DISSE HANDELSBETINGELSER

Disse Handelsbetingelser skal tolkes og tilpasses i henhold til dansk lov. Vi har ret til at ændre disse Handelsbetingelser, men de Handelsbetingelser, du godkendte ved dit køb, gælder altid for det køb. Alle ændringer vil fremgå af den senest offentliggjorte version af Handelsbetingelserne på Webstedet. Ændringerne træder i kraft fra det tidspunkt, du har accepteret Handelsbetingelserne, det vil sige i forbindelse med, at du gennemfører et nyt køb på Webstedet.


14. INFORMATIONER OM VIRKSOMHEDEN

Informationer om virksomheden 
New Bubbleroom Sweden AB, Box 922, S-501 10 Borås

Besøgsadresse 
Prognosgatan 11, 504 64 Borås

Returadresse 
Prognosgatan 11, 504 64 Borås

Kundeservice 
kundeservice.dk@bubbleroom.com

Org.nr
556699-9214


Bubbleroom er medlem af E-mærkets


Dato for betingelser 05-12-2019

Senest opdateret 07-11-2024

 

Lagt i varekurven
Samlet i indkøbskurven: