Levering
Almindelige spørgsmål om levering
Hvad er jeres leveringsmetoder og forsendelsesgebyrer?
I øjeblikket tilbyder vi levering med PostNord og Budbee Hjemmelevering. Hvilke muligheder, der er synlige for dig, er baseret på det postnummer, du har indtastet ved kassen. Du kan finde leveringsgebyrer her og ved kassen, når du bestiller.
Tilbyder I ekspreslevering?
I øjeblikket tilbyder vi ikke ekspreslevering. Vi har dog arbejdet meget på at forkorte vores standardlevering, så alle vores kunder kan få deres ordrer hjem så hurtigt som muligt.
Vi kigger selvfølgelig altid på forskellige muligheder og arbejder på at blive endnu bedre i fremtiden, så hold øje med vores hjemmeside med jævne mellemrum, så du kan holde dig opdateret om alt det nye, der sker.
Hvor er min ordre?
Vi har en leveringstid på 1-3 arbejdsdage, og så snart pakken har forladt vores lager, vil du modtage en leveringsbekræftelse via e-mail. Vi anbefaler, at du downloader appen for den leveringsmetode, du har valgt, for at modtage meddelelser direkte på din telefon og for at få et bedre overblik over tidligere og aktuelle ordrer.
Jeg har ikke modtaget en leveringsbekræftelse?
Leveringsbekræftelsen sendes ud, når din pakke forlader vores lager. Det kan være en god idé at tjekke din spam-mappe for at sikre, at den ikke er havnet der. Hvis du stadig ikke har modtaget en leveringsbekræftelse inden for den lovede leveringstid, kan du kontakte vores kundeservice, som kan hjælpe dig videre.
Der mangler varer i min ordre, hvorfor?
Det burde selvfølgelig ikke være tilfældet! Start med at tjekke, at den vare, du mangler, bestemt er inkluderet i din leveringsbekræftelse. Hvis varen ikke er på lager, er den ikke med på din leveringsbekræftelse, og du burde også have modtaget en e-mail med denne information fra os.
Hvis alle varer er inkluderet i leveringsbekræftelsen, bedes du kontakte vores kundeservice, med dine ordreoplysninger, så vi kan hjælpe dig videre.
Jeg har modtaget det forkerte produkt, hvad skal jeg gøre?
Vi vil gerne starte med at undskylde for enhver fejl! Vi stræber altid efter en fejlfri håndtering af vores pakker, men selvfølgelig kan der ske fejl. Hvis du modtager en vare, som du ikke har bestilt, er du velkommen til at registrere en returnering her og vælge returårsagen »forkert vare leveret«. Du vil modtage flere instruktioner til returneringen, når registreringen er gennemført, og du sender den naturligvis gratis til os.
I øjeblikket har vi ikke mulighed for at sende en ny pakke, men du er velkommen til at bestille den igen, hvis du ønsker det. Og vi dækker selvfølgelig forsendelsesomkostningerne for din nye ordre, hvis du kommer under vores grænse for gratis forsendelse! Kontakt venligst vores kundeservice med dit ordrenummer, så snart du har modtaget din nye pakke, så justerer vi forsendelsesgebyret bagefter.
Kan jeg selv vælge leveringsadresse?
Du kan selvfølgelig vælge den leveringsadresse, som du vil have din pakke leveret til.
Kan jeg selv bestemme, hvilket posthus jeg vil have leveret til?
Selvfølgelig kan du det! Når du har valgt din foretrukne leveringsmetode, kan du vælge, hvilket posthus pakken skal leveres til. Der vises en liste over de nærmeste udleveringssteder baseret på det postnummer, du har indtastet.
I øjeblikket tilbyder vi levering med PostNord og Budbee-hjemmelevering. De muligheder, der er synlige for dig, er baseret på det postnummer, du indtastede ved kassen. Du kan finde leveringsgebyrer her og ved kassen, når du afgiver din ordre.
Hvad sker der, hvis jeg ikke afhenter/modtager min pakke?
Hvis du vælger ikke at afhente din pakke eller ikke at modtage en hjemmelevering, vil der blive tilføjet et uindløst gebyr, du kan finde information om gebyret her. Det gælder også, hvis du har indtastet forkerte oplysninger ved checkout, hvilket betyder, at leveringen ikke kan foretages korrekt og i stedet sendes tilbage til os.