Retur
Sådan gør du en returnering
Registrer din returnering online
For at vi kan tage imod din returnering, skal den først registreres online. Klik her eller gå til Mine sider. Under fanen »Ordrer« finder du en knap for hver ordre, hvor du kan registrere din returnering.
Når du har registreret den, får du alle de oplysninger og den dokumentation, du skal bruge for at sende den til os.
Godt at vide! På dette tidspunkt kan du ikke foretage en ombytning, men vi henviser dig til at placere en ny ordre i stedet. Du kan læse mere om dette her.
Pak varerne ind
Kontrollér, at din pakke indeholder de registrerede varer i god og ubrugt stand. Sørg for, at emballagen er ordentligt lukket og tapet til.
Du kan sende returneringen i den originale emballage, men hvis den er brudt, eller du ikke har den, kan du bruge lignende emballage.
Godt at vide! Hvis varerne returneres til os i usælgelig stand, har vi ret til at afvise din returnering eller foretage en værdiforringelse.
Send returen tilbage
Postnord: Når du har registreret din returnering, vil du i sidste trin modtage en QR-kode direkte på din mobiltelefon/computer. Du bør også have modtaget den via e-mail/SMS og i Postnord-appen. Gå til dit ombud og vis QR-koden, så udskriver de en følgeseddel til din returnering.
Budbee: På nuværende tidspunkt tilbyder vi ikke returnering med Budbee. Hvis du har valgt Budbee som leveringsmetode, sker returneringen i stedet via PostNord.
Det er vigtigt, at du gemmer den kvittering, du modtager, når du sender din retur, indtil vi har modtaget og behandlet returen hos os.
Ting, du skal overveje, når du vender tilbage
Hvad skal jeg overveje, før jeg returnerer?
Produktet skal være i uændret stand, og alle etiketter og hangtags skal blive siddende. Hvis du returnerer undertøj/badetøj eller andre produkter med hygiejnebeskyttelse, skal disse forblive på plads. Tasker skal returneres med støvposer og kjoler med deres beskyttende omslag.
Kan jeg returnere varer fra forskellige ordrer i samme pakke?
Selvfølgelig kan du returnere flere ordrer i samme pakke. Det vigtige er, at du registrerer begge returneringer online via Mine Sider, eller her
Hvor lang tid har jeg til at returnere?
Vi er kede af, at noget ikke levede op til dine forventninger! Du har selvfølgelig mulighed for at returnere alt, hvad du ikke er helt tilfreds med, vi tilbyder 14 dages returret. Den regnes fra den dag, du har modtaget din pakke.
Hvad koster det at returnere?
Vi opkræver et returneringsgebyr, når du returnerer. Du kan finde oplysninger om gebyrer her.
Gebyret tilføjes med tilbagevirkende kraft, når vi har modtaget og behandlet din returnering hos os. Gebyret trækker vi fra tilbagebetalingen.
Kan jeg returnere SALE-varer?
Selvfølgelig kan du det! Du har samme returret på vores SALE-varer, som du har på varer til almindelig pris.
Skal jeg returnere i samme pose/emballage, som da jeg modtog min ordre?
Er du kommet til at smide den emballage væk, som du modtog din ordre i? Det er ikke noget problem! Bare pak den i en lignende pose/kasse, og sørg for at tape den ordentligt til, så fungerer det lige så godt.
Bare husk, at du som kunde er ansvarlig for returneringen, indtil vi modtager den, så det er vigtigt, at du bruger god emballage, der kan tåle transport, og at du bruger stærk tape, der ikke går af materialet.
Har I modtaget min returnering?
Vi gør selvfølgelig alt, hvad vi kan for at sikre, at returneringer behandles så hurtigt som muligt! Vi forventer at kunne behandle returneringer inden for 1-2 uger, men i nogle tilfælde kan det tage et par dage ekstra. Vi sender altid en returbekræftelse via e-mail, når returneringen er behandlet af os.
Hvis der er gået mere end 3 uger, siden du sendte din retur, og du ikke har modtaget en returbekræftelse fra os, bedes du kontakte vores kundeservice, så undersøger vi, hvad der kan være sket.
Hvad sker der, hvis jeg sender en forkert pakke til jer, som skulle have været sendt til et andet firma?
Jeg er ked af, at returneringen er gået galt! Vi er desværre ikke ansvarlige for varer, der returneres til os ved en fejltagelse, men vi vil selvfølgelig gøre vores bedste for at finde pakken. Kontakt vores kundeservice med oplysninger om, hvordan pakken ser ud, og hvad den indeholder. Vedlæg gerne links, billeder eller en ordrebekræftelse for at give os et så klart billede af indholdet som muligt.
Tilbagebetaling
Hvordan får jeg mine penge tilbage?
Når du har fået besked om, at vi har modtaget din returnering, er tilbagebetalingsprocessen den samme, som da du betalte for dit køb.
Betalingskort
Tilbagebetales til din bankkonto inden for 2-5 arbejdsdage.
MobilePay
Tilbagebetales til din Mobilepay inden for 2-5 arbejdsdage
Får jeg refunderet forsendelsesgebyret, når jeg returnerer?
Hvis du returnerer alle varer i din ordre, refunderes forsendelsesgebyret også.