Retur
Reklamation
Jeg har modtaget en ødelagt vare, hvad skal jeg gøre?
Jeg er ked af, at du har modtaget et ødelagt stykke tøj, sådan skal det selvfølgelig ikke være! Opret venligst en reklamation via Mine sider eller via dette link
Vælg »Reklamation« som årsag til returnering, og tilføj en kommentar, hvor du beskriver fejlen. Skriv gerne her, om du ønsker et afslag i prisen, eller om du foretrækker at sende den til os.
I det sidste trin tilføjer du billeder, der tydeligt viser fejlen.
Så snart vi har haft tid til at se på reklamationen, vender vi tilbage til dig via e-mail. Det kan tage op til 5 arbejdsdage at behandle, men det går som regel hurtigere end det.
Mit produkt er gået i stykker efter brug, hvad skal jeg gøre?
Jeg er ked af, at produktet ikke var af den kvalitet, det burde have været! Du har altid 3 års garanti, hvis et produkt er beskadiget eller defekt, men vær opmærksom på, at dette kun dækker produktionsfejl og ikke fejl, der skyldes slitage eller unormal håndtering.
For at gøre krav gældende kan du følge trinnene ovenfor.
Skal jeg betale noget, når jeg returnerer en defekt vare?
Hvis reklamationen godkendes, betaler Bubbleroom returomkostningerne.
Jeg er ikke tilfreds med jeres håndtering af min reklamation, hvordan tager jeg det videre?
Hvis vi ikke kan nå til en enighed, hvor du føler dig tilfreds, har du mulighed for at tage sagen til Nævnenes Hus. Du finder dem her.
Deres adresse er Toldboden 2, 8800 Viborg.
Du kan også bruge Europa-Kommissionens online klageportal, som du kan finde her